دسته‌بندی نشده

مخملی کردن کیک

اگر شما هم مثل من عاشق درست کردن کیک و شیرینی خوشمزه به صورت مخملی هستید با من همراه باشید با مخملی کردن کیک ها و دسر ها به صورت گام به گام و ساده

در پست های قبلی باهم کیک شیفون، کیک مخملی، کیک بدون فر، چیز کیک سن سباستین، کیک گولوت و کیک براونی با من همراه باشید با طرز تهیه مخملی کردن هر نوع کیک و دسر به صورت گام به گام و ساده.

آموزش مخملی کردن انواع کیک خانگی

چرا کیک را باید مخملی کنیم؟

برای تزیین کردن کیک یکی از راحت ترین و البته جذاب ترین روش ها، مخملی کردن کیک هست. یکی از معروف ترین کیک های مخملی کیک ردولوت است که بسیار پر طرفدار است. مخملی کردن کیک باعث می شود که جذابیت زیادی به کیک تون اضافه بشه مخصوصا این که اگه قلب سورپرایز باشه. مخملی کردن کیک مواد اولیه زیادی نیاز ندارد و با مواد اولیه که در دسترستون هست می توانید جذاب ترین تزیین را به کیک تون اضافه کنید.

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه لواشک زردآلو در فر و بدون فر

تزیین کردن در کم ترین زمان با مخملی کردن کیک

باتوجه به این که مخملی کردن کیک در واقع همون مواد اولیه کیک استفاده می شود پس زمان زیادی از شما نمی برد و به راحتی می توانید در کم ترین زمان کیک خود را مخملی کنید بر خلاف بقیه روش ها که نیاز به خلاقیت و دقت دارد در این روش نیاز به چیزی نیست و فقط کافی است برای جذابیت بیشتر کیک جذابتون رو مخملی کنید.

مواد اولیه مخملی کردن کیک

چگونه یک کیک را مخملی و جذاب کنیم؟

جواب خیلی ساده است: بیسکویت پتی بور، ما برای مخملی کردن کیک چندین روش داریم  یکی از ساده و آسان ترین روش ها استفاده از بیسکویت پتی بور است. خوب حالا بیسکویت پتی بور رو چی کار کنیم؟ آسیاب. بله بیسکویت ها رو آسیاب کنید بعد با رنگ های خوراکی مجاز کافیه بیسکویت پتی بور تون رو به هر رنگی دوست دارید تغییر بدید. حتما پیشنهاد می کنم برای این کار از بیسکویت پتی بور استفاده کنید و مارک دیگه ای رو جایگزین نکنید.

این رو هم درست کن(کلیک کن):   روش بن ماری چیست ؟ روش بن ماری کردن شکلات و ژلاتین

همونطور که گفتیم دو روش برای مخملی کردن داریم یکی ش بیسکویت پتی بور بود و حالا روش دوم و روش دوم جذاب و البته به کیک مون طعم و بوی فوق العاده ای می ده و اون استفاده از پودر نارگیل هست.

 

آموزش گام به گام و ساده مخملی کردن کیک و دسر

نمونه کیک مخملی شده

همانطور که گفتیم با استفاده از بیسکویت پتی بور بیایین باهم این کار رو بکنیم.

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه شامی مرغ به سبکی متفاوت

اول کامل بیسکویت پتی بور رو آسیاب می کنیم کامل کامل.

خوب اینجا زمانی هست که باید رنگ خوراکی تون رو انتخاب کنید که چه رنگی باشه در این مرحله می توانید قهوه یا پودر قهوه هم اضافه کنید که یک طعم و مزه فوق العاده جذاب به کیک می ده.

خوب نوبت به فر می رسه روی یه سینی باید مواد رو پهن کنیم ولی قبلش حتما یه کاغذ روغنی بزاریم که به سینی نچسبه و حالا که خیسی مواد از بین رفته روی کیک خوشمزه مون پهنش کنیم و تمااااام

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا