دسته‌بندی نشده

شام چی بپزم؟

در این مطلب می خواهیم به این سوالات شما پاسخ بدیم: 1-شام چی درست کنم؟ 2-لیست غذا برای شام  3- غذا برای شام

4-غذای خوشمزه برای شام 5-پیشنهاد غذا برای شام

در این مطلب می خواهیم کامل ترین لیست تهیه که می توانید برای تهیه یه شام خوشمزه و سریع داشته باشید را در اختیار شما بزارم با من همراه باشید با کامل ترین راهنمای تهیه شام چی بپزم؟ یا شام چی درست کنم؟

 

لیست غذا برای شام

غذای اول برای شام:

کشک بادمجان

طرز تهیه کشک بادمجان

کشک بادمجان یکی از اون غذا های خوشمزه و البته ارزان هست که به راحتی توی خونه می تونید درست کنید پس اگه طرفدار یه غذا خوشمزه و نونی هستید برای شب می توانید کشک بادمجان رو انتخاب کنید و از خوردنش لذت ببرید.

مشاهده طرز تهیه کشک بادمجان

تاس کباب

تاس کباب یکی از غذا های قدیمی و البته خیلی ساده است. این غذا خیلی راحت می تونید درست کنید این غذا بیشتر در فصل زمستان درست می شه هر چند که در فصل های دیگه هم درست می شه. ترکیبی از ادویه هایدارچین ، زنجبیل ، هل ، میخک و زیره بوی فوق العاده ای رو به این غذا می ده.

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه نان سوخاری

طرز تهیه تاس کباب

مشاهده طرز تهیه تاس کباب

سوپ ها

سوپ ها باتوجه به این که غذا های خیلی سبک و البته مفیدی هستند یکی از انتخاب های خیلی خوب برای فصل زمستان هستند. سوپ برای سرماخوردگی بسیار مفید هست.

پیشنهاد ما برای شام طرز تهیه سوپ قارچ هست یک سوپ بسیار خوشمزه و مقوی.

سوپ قارچ

مشاهده طرز تهیه سوپ قارچ

کمپیر سیب زمینی

این غذا ترکی یکی از غذا های خوشمزه و البته بسیار ارزون هست که به راحتی می تونید برای شام درست کنید و از خوردنش لذت ببرید همینطور می تونید این کمپیر رو به صورت شکم  پر هم درست کنید.

مشاهده طرز کمپیر سیب زمینی

کوکو سبزی

مگه می شه کسی کوکو سبزی رو دوست نداشته باشه مخصوصا بوی خوبی رو که وارد خونه می کنه اگر دوست دارید یک غذا ساده و البته خوشمزه و پر طرفدار رو درست کنید می توانید کوکو سبز درست کنید. مواد اولیه این غذا بسیار آسان هست و همین باعث می شه که در لیست غذا برای شام قرار بگیره.

طرز تهیه کوکو سبزی

مشاهده طرز تهیه کوکو سبزی

عدسی

عدسی جزو اون غذاهای ساده و البته ارزان است که می توانید به عنوان شام میل کنید. این غذا که سبک و البته مقوی هست طرز تهیه آسانی دارد به همین دلیل در لیست غذا برای شام آپ کوک قرار گرفته است.

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه پیتزا بادمجان با قارچ

طرز تهیه عدسی

مشاهده طرز تهیه عدسی

لوبیا پلو

لوبیا پلو یکی از غذاهای اصیل ایرانی حساب می شود. این غذا ساده و البته خوشمزه هم می توانند با گوشت درست شود و هم با گوشت چرخ کرده و یا حتی مرغ و یک انتخاب بسیار مناسب برای زمان هایی است که می خواهید یک غذا خوشمزه و سریع درست کنید. لوبیا سبز، برنج، گوشت چرخ کرده، رب گوجه فرنگی، نمک و فلفل سیاه و در زمان حدودا 1 ساعت و 45 دقیقه با زمان آماده سازی مواد این غذا آماده می شود و می توانید میل کنید.

طرز تهیه لوبیا پلو

مشاهده طرز تهیه لوبیا پلو

اشترودل

اشترودل در واقع یک غذا اتریشی حساب می شه که در ایران بسیار پر طرفدار هست. پیشنهاد ما برای یک غذای سبک درست کردن یک اشترودل خوشمزه است. اشترودل در واقع یک نان حساب می شود که با هرچیزی می شود درونش را پر کرد مثلا: مرغ و…. اگر شما دوست دارید که یک شام سبک و خوشمزه داشته باشید این یک انتخاب خوب برای شماست.

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه شیرینی قندی به روشی متفاوت و خوشمزه

طرز تهیه اشترودل

مشاهده طرز تهیه اشترودل

آبگوشت

آبگوشت می تونه یه شام به یادموندی در بین خانواده باشه اگه دوست دارید که یک شام دل چسب با خانواده میل کنید آبگوشت یک انتخاب فوق العاده است. غذا دلچسب و هیجان انگیز که می تونه یه انتخاب خوب برای شام باشه. ما یه آبگوشت سه سوته بهتون یاد می دیم که خیلی سریع آماده بشه!

طرز تهیه آبگوشت

مشاهده طرز تهیه آبگوشت

طرز تهیه کاچی

کاچی یکی از غذاهای مقوی و البته پر طرفدار می تواند به حساب بیایید شما می توانید با خوردن کاچی هم شام مقوی خورده باشید و هم انرژی خوبی کسب کنید. کاچی یکی از پر طرفدار ترین دسر ها است که می توانید به عنوان شام نیز میل کنید.

مشاهده طرز تهیه کاچی

اشکنه

طرز تهیه اشکنه

اشکنه یکی از اون غذا های اصیل ایرانی هست که به راحتی می تونید درستش کنید اگه علاقه دارید که یک غذا ارزون و البته خیلی خوشمزه درست کنید با من همراه باشید با طرز تهیه گام به گام اشکنه جذاب و خوشمزه.

مشاهده طرز تهیه اشکنه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا