دسته‌بندی نشده

طرز تهیه کیک وارونه آناناس

در این پیچ و تاب روی کیک وارونه کلاسیک ، آناناس را در خمیر قرار می دهیم که رطوبت ، بافت و طعم میوه ای اضافی را به خرده آن اضافه می کند. قسمت بالای کیک انبه خرد شده است که باعث تقویت طعم های گرمسیری ظرف می شود.

خدمت 8
زمان فعال:
20 دقیقه
زمان کل:
1 ساعت
صرفه جویی
عناصر
برای صعود
2 قاشق غذاخوری کره بدون روغن ، ذوب شده
1/3 فنجان شکر قهوه ای
1 انبه ، پوست کنده ، سمور و برش در نوارهای ضخیم در حدود 1/2 اینچ و 1/4 اینچ

برای کیک
1/3 فنجان آرد را با هم مخلوط کنید
1 قاشق غذاخوری پودر بیکینگ
1/4 قاشق چایخوری جوش شیرین
1/2 قاشق چایخوری نمک
8 قاشق غذاخوری کره بدون روغن ، در دمای اتاق
2/3 فنجان شکر قهوه ای
1 تخم مرغ
1 قاشق چایخوری وانیل
2/3 فنجان خامه ترش
فنجان آناناس 3/4 فنجان ، از حدود 1 آناناس کوچک (پوسته پوسته و خسته)

جهت ها

دندانه دار اجاق گاز را در حالت میانی تنظیم کنید و فر را از قبل گرم کنید تا 350 درجه فارنهایت. 2 قاشق غذاخوری کره ذوب شده را درون تابه کیک قرار دهید ، چرخش کنید تا در ماهیتابه و در بالای آن 1/3 لیوان شکر قهوه ای قرار دهید. کنار بگذارید.

در کاسه یک میکسر ایستاده که دارای یک اتصال پیوست است ، کره و شکر قهوه ای را با هم مخلوط کنید تا کرک شود ، حدود 3 دقیقه. تخم مرغ ، وانیل و خامه ترش را اضافه کرده و خرد کنید تا ترکیب شوند. اضافه کردن مواد خشک و ضرب و شتم تا زمانی که فقط گنجانیده شده است. در آناناس هم بزنید.

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه نان تافتون خانگی و آسان

نوارهای انبه را روی شکر قهوه ای در تابه کیک قرار دهید ، و آنها را طوری بکشید که کف آن را بپوشاند. در خمیر مایع بریزید ، با استفاده از یک اسپاتول لاستیکی برای صاف کردن انبه. کیک را بپزید تا زمانی که طلایی شود و یک تستر کیک داخل وسط کیک تمیز شود ، حدود 30 دقیقه. بگذارید 15 دقیقه خنک شود و سپس از تابه ، انبه در بالا رها کنید.

فر را از قبل گرم کنید تا 350 درجه فارنهایت کره و شکر را در قابلمه گرد 9 یا 2 اینچی یا 6 رمکین (قطر 4 اینچ) قرار دهید.
کره 1/2 کره چوب را در یک تابه بزرگ و روی حرارت متوسط ​​تا ذوب کنید تا گرم شود. حرارت دهید تا کره شروع به قهوه ای کند. ماهی تابه را از روی حرارت بردارید ، سرکه و شکر قهوه ای را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. (یک سس سس ابزاری مناسب برای استفاده در اینجا است.) در صورت لزوم به ذوب قند برگردانید.
کمی از سس شکر قهوه ای را در کف رامکین ها یا قابلمه پخت بریزید. هر حلقه ی آناناس را برش بزنید و شکل انگشتر را حفظ کنید (به یادداشت سرآشپز مراجعه کنید). 1 حلقه آناناس را به هر رامکین اضافه کنید یا قسمت زیرین قابلمه بزرگ را با آناناس خط کنید. انبه اطراف آناناس را اضافه کنید.
آناناس را با سس قند قهوه ای باقیمانده آغشته کرده و با آجیل خرد شده بپاشید.
خمیر را درست کنید:
در یک کاسه بزرگ آرد ، بیکینگ پودر و نمک را با هم الک کنید. کنار بگذارید.
1 چوب کره نرم شده را درون کاسه یک میکسر برقی قرار دهید. ضرب و شتم با سرعت متوسط ​​تا زیاد با اتصال قلاب تا زمانی که سبک و کرک شود. 1/2 فنجان شکر فوق العاده را اضافه کنید و خیلی خوب بزنید ، تا مخلوط آن سفید و بسیار سبک و کرک شود. ضرب و شتم در زرده های تخم مرغ ، یک بار ، ضرب و شتم خوب بعد از هر اضافی.
متناوب 1/3 شیر شیر ، سپس 1/3 مخلوط آرد را در مخلوط کره و تخم مرغ در 3 قسمت مخلوط کنید. بیش از حد اضافه نکنید.
در یک کاسه دیگر ، سفیده تخم مرغ را با ضرب و شتم تمیز یا ضربات بادکنک ضرب کنید. هنگامی که سفیده ها شروع به کف کردن کردند ، 1 قاشق غذاخوری شکر را اضافه کرده و ضرب کنید تا قله های نرم نگه داشته شود. 1/2 سفیده ها را درون خمیر خرد کنید و به آرامی مخلوط کنید تا مخلوط شود. در سفیده های باقی مانده با دقت تا کنید تا مخلوط شوید.
خمیر را بین رامکین ها تقسیم کرده یا داخل قابلمه پخت کنید. (در صورت استفاده از ramekins ، آنها را روی صفحه پخت قرار دهید.) کیک را در فر از قبل گرم شده قرار دهید. پخت تا زمانی که یک تستر در وسط داخل آن تمیز شود ، حدود 20 تا 30 دقیقه برای کیک های جداگانه یا حدود 50 دقیقه برای کیک بزرگ. از فر خارج کنید و بگذارید حدود 10 دقیقه درون تابه خنک شود. یک چاقو را در اطراف لبه ها اجرا کنید تا کیک (ها) (س) (س) (س) (س) (س) و سفت (بشقاب های دسر عمیق یا بشقاب عمیق) بریزید (در غیر این صورت ، شربت شیرین ممکن است بشقاب را پر کند!).
یادداشت آشپز
کیک های رو به پایین ، دسرهای قدیمی آمریکایی هستند. در فصل تابستان ، از هلو و شهد گیاه حتی آلو استفاده کنید. من انبه را برای پیچ و تاب روی کیک وارونه کلاسیک آناناس اضافه کردم. کیک بدون عارضه و بسیار شیرین نیست. آب آناناس و سس قند قهوه ای هنگام پخت کیک نفوذ می کنند. نتیجه آن شهوت انگیز است. فرقی نمی کند از شکر قهوه ای سبک یا تیره استفاده کنید. بستگی به اولویت شما و آنچه ممکن است در کابینت داشته باشید بستگی دارد. برخی از مردم به طعم قوی تر ملاس قند قهوه ای تیره اهمیت نمی دهند. دیگران از عطر و طعم نور ناامید می شوند. هیچ تفاوتی با کیک ندارد. من پیشنهاد می کنم حلقه آناناس را به قطعات برش دهید زیرا در هنگام پخت می توان برش های کامل را سخت کرد. شکل حلقه یک لمس تزئینی به کیک وارونه شماست ، اما ضروری نیست.

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه کیک سیب و دارچین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا