دسته‌بندی نشده

طرز تهیه کیک لیزی دیزی

اگه دوست دارید کیک لیزی دیزی رو درست کنید با من همراه باشید با طرز تهیه کیک خوشمزه لیزی دیزی

 

عمه روبی من عادت داشت بخش های مهمی از اطلاعات را در ظروف ذخیره شده در اطراف خانه اش جمع کند. یک بار که داشتم می رفتم می خواستم یک لیوان شیر شکلات درست کنم. من پودر شکلات را از انباری او گرفتم و تعجبم را تصور کنید وقتی که نه مخلوط شیر شکلاتی بلکه پول پیدا کردم! او در دوران افسردگی بزرگ بزرگ شد. در حالی که او یک حساب بانکی داشت، هرگز تمام پول خود را در آنجا نگه نداشت. تو هرگز نمی دانستی، نه؟

یک روز بعدازظهر چند سال قبل از مرگ او، روبی و من در آشپزخانه او نشسته بودیم که شروع کردم به گشتن در آشپزخانه او به دنبال دستور پخت غذا. روبی یک جمع آوری دستور العمل مشتاق بود. او دستور العمل ها را روی کارت های دستور العمل آبی کم رنگ کپی می کرد و آنها را در انواع جعبه های فلزی دستور غذا در اطراف آشپزخانه خود ذخیره می کرد. او از من دعوت کرد که هر چیزی را که نظرم را جلب کرد کپی کنم، زیرا می دانست که چقدر آشپزی را دوست دارم. دستور العمل هایی وجود داشت که او از روزنامه و مجلات کپی کرده است، برخی از دستور العمل های دوستان، و برخی دیگر اختراع خود او بودند.

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه لبو

نکته ای که در مورد دستور العمل های روبی متوجه شدم این است که آنها اغلب حاوی دستورالعمل های خاصی در مورد دمای فر و زمان پخت نیستند. این یک مشکل رایج با دستور العمل هایی است که در خانواده من منتقل می شود. آشپز جزئیات را می دانست و فقط از کارت برای یادآوری اندازه گیری ها استفاده کرد. اگر روشی در لیست وجود داشته باشد، اغلب با یک یادداشت مختصر در مورد نحوه ترکیب کردن یک چیز خاص، کمی واضح است. روبی ذهنی شبیه تله فولادی داشت و به جزئیات دستور پخت نیازی نداشت. من او را در مورد دستور العمل هایی که می خواستم داشته باشم سؤال کردم، و او بدون نیاز به زیاد فکر کردن می دانست که زمان و درجه حرارت چقدر است. او همچنین چند نکته مفید به من داد که آنها را یادداشت کردم. به همین مناسبت بود که من یک کیک کلاسیک دهه 1940 را کپی کردم، کیک دیزی تنبل.

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه بورک اسفناج به سبکی متفاوت

فر را با دمای 350 درجه گرم کنید. تخم مرغ ها، شکر و وانیل را در یک کاسه بزرگ، حدود 4 دقیقه با همزن بزنید تا غلیظ و لیمویی رنگ شود. آرد، بیکینگ پودر و نمک را با هم ترکیب کنید؛ به مخلوط تخم مرغ اضافه کنید روی کم هم بزنید تا ترکیب شوند. شیر و کره را در یک قابلمه کوچک گرم کنید تا کره ذوب شود. اضافه کردن به خمیر؛ کاملاً بزنید (خمیر نازک خواهد شد). داخل قالب 9 اینچی چرب شده بریزید. قالب مربعی پخت
تا زمانی که تست کیک انجام شود، 20-25 دقیقه بپزید. کمی خنک کنید. برای فراستینگ، همه مواد را خوب مخلوط کنید. روی کیک گرم بمالید حدود 4 اینچ از روی حرارت به مدت 3-4 دقیقه یا تا زمانی که قسمت بالایی آن کمی قهوه ای شود بپزید.

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه مقلوبه عربی با گوشت بره و انواع سبزیجات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا