دسته‌بندی نشده

طرز تهیه آش کدو حلوایی

امسال برای اولین بار امری بسیار غیر منتظره اتفاق افتاد. برخلاف هر سال که من مشتاقانه منتظر فصل کدو تنبل و تهیه انواع دستور العمل های مربوط به کدو تنبل بودم ، امسال می توانم کمتر به آن توجه کنم. در عوض ، یکی از سبزیجات پاییزی که من مشتاقانه منتظر آن بودم ، کدو حلوایی است. شاید این واقعیت باشد که امروزه همه چیز کدو تنبل وجود دارد و به نوعی جذابیت خود را برای من از دست داده است. مطمئن نیستم. اما آنچه که من در مورد آن اطمینان دارم هیجان من از پخت و پز با سایر کدوهای پاییزی است.

این خاکستر بسیار دلچسب و آرامش بخش است. یک کاسه فقط وعده غذایی مناسب است. امیدوارم به همان اندازه که اینجا بوده ایم از آن لذت ببرید!

Butternut Squash Soup-8Small یکی از پیازها و سس ها را که در روغن زیتون وجود دارد تفت دهید تا شفاف شود. 5 میخک سیر خرد شده و 3/4 قاشق چایخوری زردچوبه را اضافه کنید.
طرز تهیه آش کدو حلوایی

2 تا 3 دقیقه صاف کنید و سپس برنج شسته شده و نخود خرد شده را اضافه کنید. آبگوشت به همراه 2 فنجان آب اضافه کنید. بپوشانید و به یک بتونه بزنید. به مدت 30 دقیقه روی متوسط ​​متوسط ​​بپزید. Butututut Squash Soup-3

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه تاوا کبابی

پیاز دوم را رنده کرده و با سیر خرد شده مخلوط کنید. 1/4 قاشق چایخوری زردچوبه و دارچین را اضافه کنید. فصل را با نمک و فلفل ریخته و خوب مخلوط کنید. گوشت گاو خرد شده را اضافه کنید و ماساژ دهید تا مواد به خوبی ترکیب شوند و گوشت آن الاستیک شود.
طرز تهیه آش کدو حلوایی

اندازه های فندق را با گوشت چرخ کرده درست کنید. سوپ کدو حلوایی -5

آبگوشت فصل را با نمک و فلفل میل کنید. کاسه های گوشتی را به آرامی به قابلمه قابلمه اضافه کنید. مدت زمان پخت و پز را به مدت 30 دقیقه ادامه دهید

گیاهان خرد شده خشن را اضافه کنید. خوب مخلوط کرده و مدت زمان پخت و پز را به مدت 30 دقیقه ادامه دهید.

طرز تهیه آش کدو حلوایی

سوپ را با گرم کردن روغن زیتون تا گرم کنید. شعله را خاموش کرده و نعناع خشک شده را اضافه کنید. اجازه دهید به مدت 10 تا 15 دقیقه تزریق شود. یک قاشق چایخوری نعناع تزریق شده را به هر کاسه سوپ اضافه کنید.
5.0 از 2 بررسی
چاپ
Asheh Kadoo Halvai ~ Butternut Squash
زمان آماده سازی: 30 دقیقه زمان انتشار: 3 ساعت زمان کل: 3 ساعت 30 دقیقه
خدمت: 6

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه املت انار

طرز تهیه آش کدو حلوایی

2 پیاز متوسط
6 میخک سیر
1 عدد گوشت گاو زمینی
1 قاشق غذاخوری زردچوبه
1 قاشق غذاخوری دارچین
½ نخود خرد شده فنجان
½ فنجان برنج
آبگوشت 4 فنجان گوشت گاو
کدو حلوایی 4 پیمانه
2 فنجان جعفری ، بسته بندی شده
2 فنجان cilantro ، بسته بندی شده
2 فنجان نعنا ، بسته بندی شده
2 فنجان پیاز خرد شده ، خمیر
نمک و فلفل
روغن زیتون
دستورالعمل ها
تاس های کوچک یکی از پیازها و سس ها را در روغن زیتون تا زمانی که شفاف شود. 5 میخک سیر خرد شده و یک قاشق چایخوری زردچوبه را اضافه کنید.
2 تا 3 دقیقه صاف کنید و سپس برنج شسته شده و نخود خرد شده را اضافه کنید. آبگوشت به همراه 2 فنجان آب اضافه کنید. بپوشانید و به یک بتونه بزنید. به مدت 30 دقیقه روی حرارت متوسط ​​بپزید. پیاز دوم را رنده کرده و با سیر خرد شده باقی مانده مخلوط کنید. ¼ قاشق چایخوری زردچوبه و دارچین را اضافه کنید. فصل را با نمک و فلفل ریخته و خوب مخلوط کنید. گوشت گاو خرد شده را اضافه کنید و ماساژ دهید تا مواد به خوبی ترکیب شوند و گوشت آن الاستیک شود.
به اندازه فندق ها كباب درست كنيد.
آبگوشت فصل را با نمک و فلفل میل کنید. کاسه های گوشتی را به آرامی به قابلمه قابلمه اضافه کنید. مدت زمان پخت و پز را به مدت 30 دقیقه ادامه دهید.
گیاهان خرد شده خشن را اضافه کنید. خوب مخلوط کرده و به مدت 30 دقیقه دیگر پخت و پز را ادامه دهید.
کدو حلوایی پروانه ای مکعبی را اضافه کرده و به مدت 1 ساعت دیگر کم کم بجوسان
سوپ را با گرم کردن روغن زیتون تا گرم کنید. شعله را خاموش کرده و نعناع خشک شده را اضافه کنید. اجازه دهید به مدت 10 تا 15 دقیقه تزریق شود. یک قاشق چایخوری نعناع تزریق شده را به هر کاسه سوپ اضافه کنید.

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه نان صمون عراقی با تایپنگ کنجد و شیر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا