دسته‌بندی نشده

طرز تهیه کیک مکرون نارگیلی همراه با نکات خیلی مهم

طرز تهیه کیک مکرون نارگیلی آنقدر ساده و آسان است که آماده شدن آن کمتر از 20 دقیقه طول می‌کشد. مکرون به زبان ایتالیایی یعنی خمیر. مکرون را نباید با ماکارون اشتباه بگیرید، چون شیرینی ماکارون از خمیر بادام تهیه می‌شود، در حالیکه کیک مکرون از پودر نارگیل تهیه می‌شود.

 

طرز تهیه کیک مکرون نارگیلی

طرز تهیه کیک مکرون نارگیلی همراه با نکات خیلی مهم

همانطور که در بالا اشاره کردیم در طرز تهیه کیک مکرون نارگیلی فقط به سه ترکیب ساده نیاز داریم:

مواد لازم

2 عدد سفیده تخم‌مرغ

100 گرم شکر

150 گرم پودر نارگیل

 

دستور تهیه

  1. فر را از قبل با دمای 180 درجه سلسیوس یا 350 درجه فارنهایت گرم کنید.
  2. سفیده تخم‌مرغ، شکر و پودر نارگیل را با هم مخلوط کنید و با چنگال هم بزنید تا خمیر نرمی به دست آید.
  3. این خمیر را به هشت قسمت مساوی تقسیم کنید و روی سینی فر که کاغذ روغنی پهن کرده‌اید بگذارید و به مدت 12 دقیقه بپزید. این کیک را به مدت 1 هفته می‌توانید نگه دارید.
این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه ته چین مرغ برای 4 نفر

سوالات مهم

ممکن است در طرز تهیه کیک مکرون نارگیلی با برخی سوالات مواجه شوید:

چرا کیک مکرون خرد می‌شود؟

یکی از مشکلاتی که ممکن است در طرز تهیه کیک مکرون نارگیلی مواجه شوید، خرد شدن کیک مکرون است.اگر از نارگیل شیرینی شده استفاده کنید با این مشکل مواجه خواهید شد، چون این نوع نارگیل رطوبت بیشتری دارد. اگر بافت کیک مکرون بسیار مرطوب باشد، کیک مکرون خرد خواهد شد. برای پیشگیری از این مشکل، مطمئن شوید که پودر نارگیل را به نسبت درستی استفاده می‌کنید. همچنین سفیده تخم‌مرغ را باید آنقدر هم بزنید تا خوب کف کند.

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه املت ایتالیایی به روش ساده و آسان

اگر مخلوط‌تان شل شود، دو قاشق غذاخوری آرد نارگیل، آرد تاپیوکا یا آرد چند منظوره اضافه کنید. همچنین می‌توانید مخلوط را به اندازه کافی سرد کنید. این کار از خرد شدن مکرون پیشگیری می‌کند.

 چرا کیک مکرون خشک می‌شود؟

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است در طرز تهیه کیک مکرون نارگیلی با آن مواجه شوید، خشک شدن کیک مکرون است. مخصوصاً اگر از نارگیل غیر شیرین استفاده کنید، به احتمال زیاد کیک شما خشک شود. برخی از برندهای نارگیل شیرین نشده خشک‌تر از دیگر برندهای نارگیل شیرین نشده هستند. همین باعث می‌شود تا هنگام تهیه این کیک با مشکل مواجه شوید. برای پیشگیری از این مشکل می‌توانید از نارگیلی استفاده کنید که با بافت و غلظت آن مطمئن هستید.

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه سوپ سیب زمینی فقط در 30 دقیقه

 

تفاوت بین ماکارون و مکرون چیست؟

ممکن است فکر کنید که مکرون همان شیرینی ماکارون است، اما این دو شیرینی متفاوت از هم هستند. ماکارون نوعی شیرینی است که از آرد بادام، شکر و سفیده تخم‌مرغ تهیه می‌شود. این شیرینی کوچک شبیه ساندویچ ست و یکی از شیرینی‌های مشهور فرانسه محسوب می‌شود. داخل ماکارون با باترکریم یا مربا پر می‌شود.

اما کیک مکرون در آمریکای شمالی مشهور است و از پودر نارگیل، شکر و سفیده تخم‌مرغ تهیه می‌شود. در بسیاری از مواقع، در طرز تهیه کیک مکرون نارگیلی از شکلات هم استفاده می‌شود.

 

https://www.goodto.com/recipes/coconut-macaroon

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا