دسته‌بندی نشده

طرز تهیه پنکیک سیب زمینی

طرز تهیه پنکیک سیب حدود 24 پنکیک درست می کند


عناصر
1 پیاز متوسط ​​، پوست کنده
4 سیب زمینی بزرگ russet یا آیداهو (حدود 3 1/2 پوند) ، پوست کنده شده
2 تخم بزرگ
2 قاشق غذاخوری آرد همه منظوره
6 قاشق غذاخوری روغن نباتی
6 قاشق غذاخوری کره بدون روغن
سیب و یا خامه ترش برای سرو
آماده سازی
اجاق گاز را تا 200 درجه فارنهایت گرم کنید. 2 ورقه پخت نچسب را در فر قرار دهید.
با استفاده از جعبه رنده یا پردازنده مواد غذایی مجهز به دیسک رنده ، پیاز درشت را رنده کرده و در مخزن قرار داده شده در سینک قرار دهید. سیب زمینی ها را درشت رنده کرده ، به آن اضافه می کنیم و به آن زهکشی می کنیم.
در کاسه بزرگ مخلوط کردن ، تخم مرغ ها را به آرامی ضرب کنید ، سپس در آرد را بزنید.
سیب زمینی و پیاز را فشار دهید تا هرچه ممکن است مایع استخراج شود ، سپس به مخلوط تخم مرغ / آرد اضافه کنید. فصل را با نمک و فلفل دلمه ای تازه خرد کنید. با استفاده از قاشق یا دست چوبی ، خوب مخلوط کنید ، اما بیش از حد کار نکنید.
در یک تشت ماهی 12 اینچی با حرارت متوسط ​​، 1 قاشق غذاخوری روغن و 1 قاشق غذاخوری کره را گرم کنید تا داغ شود اما سیگار نکشید. 4 قسمت 1/4 فنجان مخلوط سیب زمینی را 4 عدد خرد کرده داخل تابه بریزید و با اسپاتول صاف کنید تا چهار پنکیک 3 اینچی تشکیل شود.
4 تا 5 دقیقه تا انتهایی طلای قهوه ای را سرخ کنید ، سپس برگردانید و سرخ کنید تا طلایی-قهوه ای و ترد ، 4 تا 5 دقیقه دیگر نیز سرخ شود. انتقال به حوله های کاغذی برای تخلیه. فوراً با نمک و فلفل ضمن تهیه پنکیک باقیمانده ، روی ورق های پخت را در فر گرم کنید.
با استفاده از حوله های کاغذی ، ماهیتابه را با دقت پاک کنید. 1 قاشق غذاخوری روغن و 1 قاشق غذاخوری کره را اضافه کنید و 4 پنکیک دیگر سرخ کنید. با خمیر باقیمانده تکرار کنید ، قابلمه را پاک کنید و قبل از هر دسته 1 قاشق غذاخوری روغن و 1 قاشق غذاخوری کره اضافه کنید.
پنکیک های داغ را با سیب و یا خامه ترش سرو کنید.-

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه کیک یزدی با ماست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا