دسته‌بندی نشده

طرز تهیه همبرگر خانگی مک دونالد

قبل از اینکه در مورد طرز تهیه همبرگر خانگی مک دونالد توضیح دهیم، می‌خواهم کمی در مورد رونالد مک دونالد صحبت کنم که یک قهرمان بین‌المللی است. در ژاپن، صدای «ر» تلفظ نمی‌شود، برای همین ژاپنی‌ها به او دونالد مک دونالد گفتند. در سال 1948 وقتی برادران مک دونالد اولین شعبه رستوران خود را در سان بناردینوی کالیفرنیا افتتاح کردند، همبرگر آنها چیزی نبود جز یک ساندویچ. اما همین ساندویچ باعث شده بود صدها نفر از فرسنگ‌ها مسافت به این رستوران بیایند و طعم این ساندویچ را بچشند. دلتون می‌خواد این ساندویچ خوشمزه رو خودتون تهیه کنید.

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه خورشت خلال

 

طرز تهیه همبرگر خانگی مک دونالد

طرز تهیه همبرگر خانگی مک دونالد

دیگر لازم نیست برای خوردن مک دونالد به رستورا‌ن‌های مک دونالد بروید، خودتان طرز تهیه همبرگر خانگی مک دونالد را در خانه امتحان کنید:

مواد لازم

1 قاشق غذاخوری نمک

2 قاشق چایخوری پودر فلفل سیاه

نیم کیلو گوشت چرخ‌کرده

8 عدد نان همبرگر

 

دستور تهیه

  1. نمک و فلفل را در ظرف کوچکی باهم مخلوط کنید. می‌توانید از چاشنی مخصوص همبرگر نیز استفاده کنید. این مقدار مخلوط را در 4 مرحله از طرز تهیه همبرگر خانگی مک دونالد استفاده خواهیم کرد. اگر اضافه ماند می‌توانید برای مصارف بعدی نگه دارید.
  2. گریدل را با دمای 375 درجه فارنهایت گرم کنید. در طرز تهیه همبرگر خانگی مک دونالد بهتر است از گریدل استفاده کنید، چون باعث می‌شود آب همبرگر در حین پخت خارج شود. اما اگر گریدل ندارید، می‌توانید از ماهیتابه بسیار بزرگ استفاده کنید.
  3. گوشت چرخ کرده را به شکل 8 عدد دایره دربیاورید. گوشت را در گریدل به مدت 4 تا 5 ثانیه قرار دهید. به محض اینکه گوشت را روی گریدل گذاشتید، باید آن را پرس کنید و ادویه و نمک را روی آن بزنید. سپس طرف دیگر آن را برگردانید و دوباره به طرف دیگر همبرگر نمک و فلفل اضافه کنید. وقتی گوتش پخت آن را از روی گریدل بردارید.
  4. نان‌ها را هم روی گریدل قرار دهید و روی گریدل تست کنید تا رنگ آن قهوه‌ای شود. وقتی رنگ آنها تغییر کرد از روی گریدل بردارید.
این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه شیرینی مشهدی

هنگام سرو، گوشت پخته شده را داخل نان‌ها بگذارید و همره با دیگر مخلفات دلخواه میل کنید.

مخلفات همبرگر خانگی مک دونالد عبارتند از: سس کچاپ، سس خردل، خیارشور.

 

McDonald’s Hamburger – copykat

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا