دسته‌بندی نشده

طرز تهیه مربای شاه توت

توت سیاه یکی از لذت های واقعاً ساده تابستان است و تهیه یک مربای توت سیاه خانگی با طعم و مزه فقط به تعداد انگشت شماری نیاز دارد.

مربای توت سیاه خانگی

توت سیاه به طور طبیعی سرشار از پکتین است ، بنابراین تهیه یک مربای توت سیاه ساده بدون افزودن پکتین آسان است. تنها آنچه شما نیاز دارید شاه توت و یک مقدار شکر برای مربای توت سیاه است ، اما کمی پاشیدن آب لیمو به بیرون کشیدن طعم توت کمک می کند.

شکر موجود در مربای توت سیاه ترجیح شخصی است و من تقریباً همه مربا های خود را از دستورهای کم قند تهیه می کنم. یک مربای توت سیاه قند کامل استاندارد از قطعات توت سیاه و شکر استفاده می کند. مربای بدست آمده بسیار شیرین و از نظر من کمی مبهم است.

مربای توت سیاه خانگی
مزیت اصلی استفاده بیشتر از شکر عملکرد است. از آنجا که قند زیادی وجود دارد ، مربای شاه توت خیلی زود به مرحله ژل می رسد و به سختی پخته می شود. بافت یک مربای قند کامل نیز کمی چسبناک است و در هر قاشق دانه کمتری دارد. فقط چند دقیقه هم زدن طول می کشد و مربا کاملاً غلیظ می شود ، که به معنی زمان کمتری و مربا بیشتر برای برداشت توت سیاه است.

 

مدیاوین
برای تهیه یک مربای شاه توت استاندارد بدون پکتین ، کافی است میوه خود را وزن کرده و به همان اندازه شکر اضافه کنید. سپس تمام مراحل دستورالعمل “قند کم” را در زیر دنبال کنید.

همانطور که گفته شد ، تمام آن عملکرد اضافی به نظر من به ازای طعم است. طعم مربا کامل بیشتر شبیه آب نبات است تا میوه. تهیه مربای شاه توت کم قند ساده ، هنوز بدون هیچ گونه پکتین است و عطر و طعم توت سیاه از این دنیا خارج شده است.

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه ذرت مکزیکی

مربای توت سیاه خانگی
دستور تهیه مربا توت سیاه با قند کم من به اندازه میوه ای است که به جلو می رود. من از 1 قسمت شکر تا 5 قسمت شاه توت استفاده می کنم و قند به سختی قابل توجه است. بیشتر دستورالعمل های مربا توت سیاه با قند کم کمی محافظه کارانه تر هستند و نسبت شکر به میوه 1: 3 یا 1: 4 بالاتر را انتخاب می کنند. در حقیقت ، این یک دستور العمل مربا توت سیاه بسیار کم قند است.

 

مدیاوین
با خیال راحت خود را با سلیقه خود سازگار کنید و بدانید که راهی درست برای تهیه مربای شاه توت وجود ندارد. این میوه به خودی خود حاوی مقدار زیادی اسید و شکر است و حتی بدون قند برای کنسرو خانگی کاملاً ایمن است.

بله ، می توان مربای توت سیاه کاملاً بدون قند تهیه کرد که برای کنسرو سازی بی خطر باشد. آب لیمو نیز اختیاری است.

مربای توت سیاه خانگی
با پختن توت سیاه با شکر شروع کنید ، هرچقدر تصمیم گرفته اید استفاده کنید. عسل یا افرا نیز در این دستور العمل به خوبی کار می کنند ، اما کمی شیرین تر از قند سفره هستند ، بنابراین فقط حدود 2/3 شیرین کننده را با آن استفاده کنید. اگر ترجیح دادید مربای شاه توت بدون قند اضافه شود ، این هم خوب است. فقط شاه توت ها را در قابلمه ای بگذارید و کمی له کنید تا مقداری آب آنها آزاد شود.

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه تاس کباب و راز خوشمزه شدن آن

 

مدیاوین
اگر از آب لیمو استفاده می کنید ، اکنون آن را اضافه کنید زیرا مقدار کمی مایع به پخت و پز اولیه کمک می کند. بعد از یک یا دو دقیقه روی حرارت ، توت سیاه آب زیادی خارج می کند و این مخلوط به سرعت جوش می آید.

توجه داشته باشید که مربای شاه توت هنگام پخت به شدت کف می کند. شما باید گلدان مربا را به طور مداوم تماشا کنید و با بالا رفتن کف کف را هم بزنید.

آشپزی مربای توت سیاه
برخی از افراد در این مرحله 1/4 قاشق چای خوری کره اضافه می کنند تا به کنترل کف کف کمک کند. اگرچه پلیس نگهداری مواد غذایی امن به شما خواهد گفت که هرگز نمی توانید کره یا محصولات لبنی را تهیه کنید ، اما تفاوت زیادی بین کنسرو مربا با کمی کره و در واقع تهیه یک شیشه کره وجود دارد.

 

مدیاوین
مرکز ملی نگهداری مواد غذایی در واقع پیشنهاد می کند مقدار کمی کره به مربا اضافه کنید تا آنها کف آن را کف کنند تا کف آن گرفته شود زیرا یک قابلمه داغ داغ مربا در حال جوش می تواند خطرناک باشد و کمی کره در مربا چیزی نیست که شورت شما را بدست آورد. در یک دسته در مورد.

هنوز هم ، حتی اگر افزودن مقدار کمی کره به مربا بی خطر باشد ، من هنوز این کار را انجام نمی دهم. چرا؟ من دوست دارم کنار اجاق بایستم که قابلمه مربا را به هم بزنم ، و در حالی که مربا در حال پختن است ، در حال حاضر ماندن اطمینان حاصل کنم که نسوزد. فراتر از آن ، مرکز ملی حفظ غذا یادداشت می کند ، “افزودن 1/2 قاشق چای خوری کره یا مارگارین به همراه آب و پکتین باعث کاهش کف کف می شود. با این حال ، اینها ممکن است در ذخیره طولانی مدت ژله ها و مربا ها باعث ایجاد طعم و مزه شود. ”

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه اناربیج یا انارآویجه

کنسرو توت سیاه
کره بزنید یا نه ، با نزدیک شدن مربا شاه توت به مرحله ژل ، کف فروکش می کند. قوام مربا به طور محسوسی تغییر خواهد کرد و ظاهری ضخیم تر و براق تر به خود می گیرد. می توانید مرحله ژل را روی بشقاب نگهداری شده در فریزر آزمایش کنید. هنگامی که مربای شاه توت به مرحله ژل رسید ، آن را در ظرف های کنسرو آماده ریخته و فضای اصلی 1/4 اینچ را باقی بگذارید.

 

مدیاوین
هر دو ظرف و نیم پیمانه را به مدت 5 دقیقه در یک ظرف مخصوص حمام آب جوش پردازش کنید.

کنسرو توت سیاه Blackberry ~ دستور تهیه کنسرو توت سیاه
BLACKBERRY JAM WON’T GEL؟
این مهم است … اگر مربای توت سیاه شما ژل ندارد ، پس آن را به اندازه کافی پخته نکردید. به زبان ساده ، وقتی کاملاً پخته شود ژل می زند. برای جلوگیری از سوزش ، صبور باشید و آن را مرتباً پخته و شعله را کم کنید.

 

مدیاوین
اگر بیشترین عملکرد ممکن را با کمترین زمان s می خواهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا