دسته‌بندی نشده

طرز تهیه سیب زمینی تنوری

یک سیب زمینی کاملاً پخته سخت سخت است که آن را بکشید. قسمت بیرونی آن قهوه ای و ترد است که با پوسته نمک دریا پوشانده شده است. پوست را سوراخ کنید و چنگال شما جای خود را به فضای داخلی نرم و کرکی می دهد. مقاومت در برابر خوردن کل غذا مستقیم از اجاق گاز دشوار است ، اما اگر وقت بگذارید و آن را با یک کره کره یا یک عروسک خامه ترش (بادام زمینی) پر کنید ، نمی توانید انکار کنید ارزش انتظار داشت

با خواندن این مقاله ، ممکن است تعجب کنید که فهمیدید که من تا همین اواخر ، طرفدار سیب زمینی پخته نبودم. من فکر می کردم آنها به تنهایی نرم هستند. هر وقت کودک بودم آنها را در رستوران ها یا در خانه می داشتم ، جاذبه ها همیشه جاذبه اصلی بودند. سیب زمینی ها ریز و نرم ، ظرف های ناچیزی برای خامه ترش ، پنیر چدار و بیکن هستند.

اما این دستور تهیه سیب زمینی پخته با نمک همه چیز را برای من تغییر داد. در آن ، سیب زمینی به رویداد اصلی تبدیل می شود. من را اشتباه نگیرید ، کمی کره یا خامه ترش در اینجا بسیار زیاد است ، اما سیب زمینی ها با پوسته های کاملاً ترد ، طعم دار و خامه ای از درون اجاق بیرون می آیند و از فضای داخلی گرم استفاده می کنند که طعم خوشمزه ای دارند. آنها را به عنوان یک غذای جانبی دلپذیر سرو کنید ، یا آنها را بارگیری کنید و به آنها شام بخوانید. به هر صورت دوستشان خواهید داشت!

دستور پخت سیب زمینی پخته شده

طرز پخت سیب زمینی
من دوست دارم در اینجا از سیب زمینی راستی استفاده کنم ، زیرا پوست آنها واقعاً پف کرده و در فر ترد می شود. در تهیه سیب زمینی پخته شده به همراه سیب زمینی ، شما فقط به روغن زیتون و نمک نیاز خواهید داشت. هنگامی که مواد خود را جمع کردید ، این مراحل آسان را دنبال کنید:

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه سیمیت: نان کنجدی مشهور ترکیه

ابتدا فر را با دمای 425 گرم کنید و یک ورق پخت را با کاغذ روغنی بچینید.

طرز پخت سیب زمینی

در حالی که فر از قبل گرم می شود ، سیب زمینی ها را آماده کنید. سیب زمینی ها را خوب مالش دهید و با حوله آشپزخانه خشک کنید. سپس ، سیب زمینی ها را با چنگال چند بار بزنید تا سوراخ های کوچکی روی سطح آنها ایجاد شود.

بعد سیب زمینی ها را مزه دار کنید. آنها را روی صفحه پخت قرار دهید و همه جا را با روغن زیتون مالش دهید. آنها را آزادانه با نمک دریا یا کوشر بپاشید و آنها را به اجاق داغ منتقل کنید تا پخته شوند.

طرز پخت سیب زمینی

به مدت 45 تا 60 دقیقه آن را بپزید ، تا پوست آن ترد و پف کند و به راحتی با چنگال سیب زمینی ها را سوراخ کنید. برای بیرون آوردن صفحه داغ پخت از اجاق گاز از فرهای استفاده کنید.

سرانجام ، حفاری کنید! قبل از اینکه تکه های سیب زمینی را باز کنید ، داخل آنها را پر کنید و روی آنها را با مواد ثابت مورد علاقه خود بپوشانید ، بگذارید چند دقیقه خنک شود. من خامه ترش بادام هندی ، بیکن تمپه ، پیازچه ، و نمک و فلفل دوست دارم!

دستور پخت سیب زمینی پخته شده در کوره

نکات دستور پخت سیب زمینی پخته شده
از فویل رد شوید! نکته کلیدی در تهیه یک سیب زمینی پخته شده خوب ، داشتن پوستی کاملا ترد است. اگر سیب زمینی ها را داخل فویل بپیچید ، پوست سیب زمینی خرد می شود و در فر نرم می شود. برای گرفتن بهترین نتیجه ، سیب زمینی ها را بسته بندی نکنید.
نمک را کم مصرف نکنید. آیا شما شخصی هستید که دوست دارید پوست سیب زمینی بخورید؟ اگر این دستور تهیه سیب زمینی پخته را درست کنید ، خواهید بود! پوشاندن گلدان های نمکی باعث پوکی و طعم بیشتر پوست می شود. بعلاوه ، با داشتن کمی پوست شور در هر لقمه ، دیگر نگران چاشنی گوشت سیب زمینی نخواهید بود.
بدانید که زمان پخت متفاوت خواهد بود. در دستور العمل زیر ، من می گویم سیب زمینی خود را برای 45 تا 60 دقیقه بپزید. این طیف گسترده ای است ، اما من به یک دلیل آن را لیست کردم. زمان پخت بسته به اندازه سیب زمینی متفاوت خواهد بود. وقتی نرم و چنگال هستند و پوست آنها ترد است ، آماده بیرون آوردن آنها از اجاق باشید. زمان پخت برای سیب زمینی های بزرگتر و برای کوچکترها کوتاه تر خواهد بود.
ذره بیکن روی صفحه پخت

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه سوتلاچ یکی از معروف‌ترین دسرهای ترکیه

پیشنهادات سرو سیب زمینی پخته شده در اجاق گاز
با ارائه این دستور تهیه سیب زمینی پخته شده با اجاق گاز کره ، نمک و فلفل نمی توانید اشتباه کنید ، اما چند ماده پر کننده خوب انتخاب شده می تواند آن را به سطح بالاتری برساند. من عاشق خامه ترش بادام هندی ، بیکن تمپه و پیاز کوهی هستم اما خامه ترش معمولی ، “سس پنیر” ، ماست یونانی یا پنیر چدار نیز خوشمزه است.

از این دستور العمل سیب زمینی پخته شده به عنوان یک وعده غذایی به تنهایی لذت ببرید یا آن را با پروتئین مورد علاقه خود جفت کنید. همچنین با یک سالاد دلچسب مانند سالاد سزار من ، سالاد کلم بروکلی یا سالاد کلم پیچ ، یا با کلم بروکلی تفت داده شده ، گل کلم یا جوانه بروکسل جالب خواهد بود.

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه بورانی کدو به روشی متفاوت و خوشمزه

سیب زمینی پخته شده بارگیری شده

دستور غذاهای مورد علاقه بیشتر سیب زمینی
اگر دوست داشتید طرز پخت سیب زمینی را بیاموزید ، در ادامه یکی از این دستور العمل های مورد علاقه سیب زمینی را امتحان کنید!

پوره سیب زمینی با سیر بوداده
سوپ سیب زمینی خامه ای
سیب زمینی شیرین پخته شده
سیب زمینی سیب زمینی شیرین پخته ترد
سیب زمینی بو داده

سیب زمینی پخته کامل
به این دستورالعمل امتیاز دهید: 5 از 14 رأی
زمان پخت: 1 ساعت
خدمت 4
دستور پین دستور العمل چاپ
هر بار یک سیب زمینی کاملاً بپزید! با روغنی از روغن زیتون و نمک دریا ، آن را با پوست ترد و داخل کرکی از اجاق خارج می کنید که با مواد افزودنی مورد علاقه شما خوشمزه است.
عناصر
4 عدد سیب زمینی روته متوسط
روغن زیتون اضافی
نمک دریا
خامه ترش کاشو
بیت های تمپه بیکن
پیازچه

دستورالعمل ها
فر را با دمای 425 درجه فارنهایت گرم کنید و روی دو ورق پخت را با کاغذ روغنی بچینید.
با چنگال چند سوراخ به سیب زمینی بزنید. آن را روی ظرف پخت قرار دهید ، با روغن زیتون مالش دهید و نمک دریا را کاملاً بپاشید. 45 تا 60 دقیقه یا تا زمانی که سیب زمینی چنگال نرم شود و پوست آن ترد شود ، آن را بپزید.
س

شپش هر سیب زمینی را باز می کند. با یک عروسک خامه ترش یا خامه بادام هندی ، تکه های بیکن تمپه ، و یک نمک پیازچه جمع کنید. در کنار کرم بادام هندی و بیکن تمپه سرو کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا