دسته‌بندی نشده

طرز تهیه تخم مرغ ابری

با ما همراه باشید با طرز تهیه تخم مرغ ابری یک طرز تهیه تخم مرغ متفاوت و جذاب


2 عدد تخم مرغ
2 نمک کوچک نمک (یک عدد نمک در هر تخم مرغ)
1/4 فنجان پنیر رنده شده مانند گرویر ، سوئیس یا پارمسان

عکس های متدیده
1 فر را از قبل گرم کرده و ورق پخت را آماده کنید: فر را با 450 درجه سانتیگراد (230 درجه سانتیگراد) با یک میله در وسط گرم کنید. یک تابه برشته یا ورقه پخت را که می تواند درجه حرارت بالا بدون تاب آوردن ، با کاغذ перга یا سیلپات بپیچید.

2 تخم ها را جدا کنید: زرده تخم مرغ را از سفیده ها جدا کنید. مطمئن شوید که تعداد کمی از زرده تخم مرغ در سفیده ها وجود ندارد یا در گرفتن صحیح ضرب و شتم سفیده ها مشکل خواهید داشت. این امر به شما کمک می کند که اگر بیش از یک لانه تخم مرغ درست کرده اید ، هر یک از زرده های تخم مرغ را در یک کاسه آماده جداگانه نگه دارید.

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه پای سیب

3 ضرب و شتم تخم مرغ را به قله های سفت: سفیده های تخم مرغ را در یک کاسه میکسر بسیار تمیز قرار دهید (هر روغن باقیمانده در کاسه میکسر باعث می شود که سفیده تخم مرغ را از شست و شوی صحیح حفظ نکند).

یک گل کوچک نمک به سفیده تخم مرغ اضافه کنید. سفیده های تخم مرغ را با ضمیمه ضربات در مخلوط کن (یا با استفاده از میکسر دستی) ضرب کنید ، با سرعت کم شروع کنید و سپس به آرامی با سرعت زیاد افزایش دهید ، تا زمانی که قله های سفت شکل بگیرند.

این رو هم درست کن(کلیک کن):   علت خوابیدن پف کیک

4 به آرامی درون پنیر رنده شده ، مواظب باشید تا سفیده های تخم مرغ را از بین نبرید.

 

5 m از دو مخلوط سفیده تخم مرغ را روی صفحه پخت چوبی ایجاد کنید. تپه ها را طوری شکل دهید که آنها مانند لانه ها و تورهای داخل مراکز به نظر برسند.

6 پخت: به مدت 3 دقیقه در فر 45050 درجه فارنهایت (230 درجه سانتیگراد) قرار دهید. بعد از 3 دقیقه فر را باز کنید ، قفسه را با لانه های سفیده تخم مرغ بیرون بیاورید و به آرامی یک زرده تخم مرغ را به مرکز هر لانه اضافه کنید. ورق پخت را به فر برگردانید و 3 دقیقه دیگر بپزید.

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه کیک مرغ

زرده را از سفیده تخم مرغ جدا کنید.
در یک کاسه فلزی سرد ، سفیده ها را بزنید تا قله های سفت شود. هر آنچه را که می خواهید مخلوط کنید. ما از بیکن ، پیاز و پنیر پارمسان استفاده می کنیم.
سفیده ها را حتی در یک تخته پخته شده روی یک ورقه پخت ریخته و در قسمت مرکزی هر گلدان با پشت قاشق چاهی ایجاد کنید.
در دمای 450 درجه فارنهایت (230 درجه سانتیگراد) به مدت 3 دقیقه پخت کنید.
یک زرده را در هر چاه قرار دهید ، 3 دقیقه دیگر بپزید.
لذت بردن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا