دسته‌بندی نشده

طرز تهیه کرپ شکلات و توت فرنگی

تمام خانواده ام کرپ ها را دوست دارند ، به خصوص شیرینی ها! در این دستور العمل ، من آنها را با شکلات و توت فرنگی پر کردم ، اما می توانید برای تعداد نامحدودی از ترکیب ها از میوه های مختلف استفاده کنید. یکی از ترکیب های مورد علاقه من شامل پنیر خامه ای و ژله گووا استطرز تهیه کرپ شکلات و توت فرنگی


عناصر
برای کرپ ها:
3/4
فنجان شیر
1/2
فنجان آب
2
تخم مرغ
1
آرد همه منظوره را فنجان دهید
3
قاشق غذاخوری کره ، ذوب شده
2
قاشق غذاخوری شکر
1
نمک خرج کردن
1
قاشق چای خوری وانیل
در صورت لزوم کره را اسپری کنید
برای پر کردن:
1
فندق فنجان و گسترش کاکائو (Nutella®)
1-2 فنجان توت فرنگی تازه ، شسته و خرد شده
جهت ها
هنگام پختن صفحه مانع از تاریکی صفحه خود شوید.

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه کبسه مرغ مجلسی و خوشمزه

1
برای کرپ ها: تمام مواد را در مخلوط کن قرار دهید. تا زمانی که به یک قوام یکدست برسید ، مخلوط کنید. بگذارید 30 دقیقه در یخچال خنک شود.
2
یک قابلمه نچسب را روی حرارت متوسط ​​کم گرم کنید. روی کره اسپری را بپوشانید. 1/4 فنجان مخلوط را در وسط تابه بریزید و آن را دور آن حرکت دهید تا کل تابه را بپوشانید. حدود 30-45 ثانیه طبخ کنید ، یا تا زمانی که طرفین شروع به لایه برداری کنند. 10 ثانیه بچرخید و بپزید. کرپ را در یک ظرف قرار داده و با بقیه آماده سازی تکرار کنید. بگذارید خنک شود.
3
برای پر کردن: برای بشقاب ، 1 قاشق غذا خوری فندق و کاکائو را روی کرپ پخش کنید و برش های توت فرنگی را روی آن قرار دهید.
4
هر خلال را به نصف و نیم دیگر باز هم بزنید تا پر شود. در صورت تمایل با سس شکلات تاپ کنید

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه حلیم بادمجان اصیل

برای کرپ ها: تخم مرغ ، شیر ، آرد ، پودر کاکائو ، شکر و نمک را در مخلوط کن یا کاسه مخلوط کنید. با دست مخلوط یا شلاق بزنید تا مخلوط خمیر یکدست شود.
یک ماهیتابه یا یک ماهی تابه 10 اینچی را روی حرارت متوسط کم گرم کنید. 1 حبه کره را در قابلمه ذوب کنید. 1/4 فنجان خمیر را اضافه کنید و به سرعت تابه را کج کنید تا یکدست و خامه ای از خمیر را در کف قابلمه تشکیل دهید. طبخ تا زمان تنظیم ، حدود 1 دقیقه. با استفاده از یک اسپاتول مقاوم در برابر حرارت ، طرفین را با دقت شل کنید و کرپ را به آرامی روی آن بچسبانید. به مدت 1 دقیقه بپزید. با خمیر و کره باقی مانده تکرار کنید.
برای پر کردن: مربا و ماسکارپون را در یک کاسه کوچک مخلوط کنید تا یکدست شود.
هر کرپ را با 3 قاشق غذاخوری مخلوط مربا بپاشید و یک مرز 1/2 اینچ بگذارید. دو انتهای مخالف هر کرپ را به سمت داخل تا کنید و به شکل لوله بپیچید. با مواد باقی مانده تکرار کنید. کرپ ها را روی یک بشقاب مرتب کنید.
فندق شکلاتی را روی حرارت کم در یک قابلمه کوچک پخش کنید و مرتباً هم بزنید تا گرم شود. قاشق را روی کرپ ها بمالید و سرو کنید.

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه خورشت هویج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا