دسته‌بندی نشده

طرز تهیه کباب کوبیده در فر

کباب کوبیده یکی از غذاهای محبوب در ایران است که در سراسر جهان نیز مشهور است. کباب کوبیده جزو غذاهایی است که نیاز به لیست بلند بالایی از مواد لازم ندارد و با گوشت چرخ کرده ساده هم می‌توانید کباب کوبیده خوشمزه‌ای درست کنید. اما نظرتان در مورد طرز تهیه کباب کوبیده در فر چیست؟

 

طرز تهیه کباب کوبیده در فر

کباب کوبیده انواع متفاوتی دارد که در این مقاله می‌خواهیم طرز تهیه کباب کوبیده در فر را آموزش دهیم. چون تهیه آن در فر بسیار ساده و راحت است.

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه آفوگاتو فقط با دو ترکیب ساده

 مواد لازم

قبل از توضیح دستور تهیه، بیایید کمی در مورد مواد لازم آن صحبت کنیم:

 

گوشت

من خودم کباب گوشت گاو رو خیلی دوست دارم، اما شما می‌تونید هر نوع گوشتی رو که دوست دارید ترجیح بدید. مهم‌ترین چیزی که در طرز تهیه کباب کوبیده در فر باید به آن دقت کنید این است که 80 درصد گوشت چرخ‌کرده‌تان بدون چربی باشد و 20 درصد آن دارای چربی باشد. این کار باعث می‌ود کباب کوبیده‌تان آبدار باشد.

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه شاک شوکا آسان و خوشمزه: صبحانه سالم آفریقایی

 

مواد دیگر

علاوه بر گوشت، می‌توانید در طرز تهیه کباب کوبیده در فر از انواع سبزیجات تازه به همراه کمی ادویه‌جات استفاده کنید. برای مثال:

  • گشنیز تازه
  • فلفل سبز
  • پیاز زرد
  • زنجبیل تازه
  • حبه سیر
  • نمک

پودر فلفل قرمز

 

دستور تهیه

همه موادی که می‌خواهید به کباب کوبیده اضافه کنید به جز گوشت را در غذاساز بریزید و خوب هم بزنید. این مواد را با گوشت چرخ‌کرده مخلوط کنید و خوب ورز دهید تا طعم مواد وارد گوشت شود (حدود 20 دقیقه باید ورز دهید).

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه کوفته برای 4 نفر

بعد از اینکه کباب‌ها را ورز دادید، نوبت به شکل دادن آنها می‌رسد. می‌توانید هم به هر نوع شکلی که می‌خواهید کباب‌ها را شکل دهید.

برای پختن کباب‌ها در فر به 15 دقیقه زمان نیاز دارید. سپس از فر بیرون بیاورید و کمی در روغن سرخ کنید تا طعم عالی به خود بگیرد. برای هر طرف کباب، 5 دقیقه تفت دادن کافی است.

https://untoldrecipesbynosheen.com/easy-oven-baked-seekh-kebab/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا