دسته‌بندی نشده

طرز تهیه فیله مرغ استریپس

بهترین دستورالعمل فیله فیله مرغ استریپس. دو نکته ساده برای گرفتن نوارهای مرغ از خوب به عالی! نشان می دهد که چگونه مناقصه های مرغ را از ابتدا تشکیل می دهیم!

انگشتان مرغ مورد علاقه ما در خانه است! من چندین سال است که چندین سال نوار مرغ درست کرده ام ، اما تا همین اواخر ، آنها متوسط ​​بوده اند. 2 کار کوچک وجود دارد که می توانید انجام دهید که مرغ خانگی را یک درجه یا دو تا کنید. مقداری سس سرخ شده خانگی را به آن بیفزایید و خود را به یک دسته باورنکردنی از مرغ دلپذیر و آبدار تبدیل کنید! برای نشان دادن روند ، من یک ویدئو برای این دستور العمل ایجاد کردم که به شما نشان می دهد که چگونه این کار را انجام دهید.

بستن
بهترین دستورالعمل مناقصه های مرغ برای مرغ های آبدار و آبدار و طعم دهنده. دو نکته ساده برای گرفتن نوارهای مرغ از خوب به عالی! نشان می دهد که چگونه مناقصه های مرغ را از ابتدا تشکیل می دهیم!

چه چیزی با انگشت هایفیله مرغ استریپس می کنید؟
من عاشق خدمت به این مناقصه های مرغ خانگی با برخی از موارد دلخواه غذای کلاسیک مانند سیب سرخ شده دارچین ، چرخ سیب زمینی پخته شده شده ، بیسکویت خامه ای ترش و سیب زمینی بوداده هستم. وعده غذایی را با پای آسان هلو ما به پایان برسانید. یوم!

بهترین دستورالعمل فیله مرغ استرپس آبدار و آبدار و طعم دهنده. دو نکته ساده برای گرفتن نوارهای مرغ از خوب به عالی! نشان می دهد که چگونه مناقصه های مرغ را از ابتدا تشکیل می دهیم! نحوه برگزاری مناقصه های مرغ

چگونه می توانید قدم های فیله مرغ استریپس را درست کنید؟
واقعاً ساده است! شما با کمی مرغ تازه شروع می کنید. من از سینه های مرغ بدون پوست استفاده کردم ، اما شما به جای این کار خوشحال هستید. نوارهای مرغ آبدار با برخورداری از لطف فوق العاده ، چند مرحله آسان برداشته می شوند – مرغ را در تمام دانه ها خرد می کنند و به آن اضافه می کنند و به آن اضافه می کنند. بله – نشاسته ذرت! بهم اعتماد داشته باش، کار می کنه. دستور زیر را دنبال کنید و خودتان خواهید دید.

نوار مرغ ساخته شده از صاف و صاف ، آبدار و طعم دهنده است. نکات ساده برای مناقصه های مرغ خود را از خوب به عالی!

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه حلوا ارده خوشمزه مخصوص صبحانه

بهترین مطالب جوجه های مرغی خانگی
در اینجا دستورالعمل تهیه نوار مرغ خانگی ما به شما نیاز است:

برای به دست آوردن سریع ماریناد مرغ نیاز دارید
مرغ بدون پوست

-شیر

-آب لیمو

-قند

-نشاسته ذرت

– سس قرمز داغ Frank – اختیاری! این HEAT ، فقط عطر و طعم را اضافه نمی کند ، مگر اینکه بخواهید موارد بیشتری اضافه کنید!

-فلفل

پوشش مناقصه مرغ
– سوخاری پانکو

خرده نان های معمولی (یا ایتالیایی)

-آرد همه منظوره

-پودر پیاز

نمک یا نمک سیر

-فلفل

–تغییر یا روغن ، برای سرخ کردن (در صورت پخت حذف)

این نوارهای مرغ خانگی منسجم ، آبدار و طعم دهنده هستند. تهیه آسان در منزل ، زیرا من دو نکته در مورد چگونگی گرفتن مناقصه های مرغ از خوب به عالی را به اشتراک می گذارم!
چگونه به طور صحیح مرغ را برای قارچهای مرغ جدا کنید
برای خرد کردن مرغ به نوار: این یکی از نکات پشت نوارهای مرغ بهتر است! برای به دست آوردن نوار دلپذیرتر ، باید بر روی دانه مرغ برش بزنید. مرغ را به هر شکلی که دوست دارید ، قطع نکنید – توجه کنید که خط های دانه در کجا قرار دارند و حتماً در مقابل آنها برش بزنید. این باعث می شود که الیاف پخته شده مرغ کوتاه تر شوند ، بنابراین آنها از هم پاشیده می شوند. نوارها را به اندازه دلخواه بزرگ یا کوچک برش بزنید ، فقط بر روی دانه برش بزنید! مرغ را در کیسه ziplock قرار دهید و کنار بگذارید.

بهترین دستورالعمل فیله مرغ استریپس ر و آبدار و طعم دهنده. دو نکته ساده برای گرفتن نوارهای مرغ از خوب به عالی! نشان می دهد که چگونه مناقصه های مرغ را از ابتدا تشکیل می دهیم!

MARINADE سریع برای جویدن و جوجه های مرغ سریع
بعد ، شیر ، آب لیمو و شکر را در یک کاسه کوچک یا یک فنجان اندازه گیری 2 فنجان ترکیب کنید.

در گوشه ذرت انگشت بزنید. این دومین نکته ای است که برای درست کردن مرغ بهتر استفاده می کنم! من برای اولین بار متوجه دستور العمل های آسیایی شدم که خواستار ذرت در ماریناد شدند. هنگامی که من آن را بررسی کردم ، معلوم می شود که قبل از پختن آن ، ذرت غلات را به مرغ اضافه کنید ، به آن یک پوشش محافظ می دهد که در آب میوه ها قفل می شود. میدونی چیه؟! کار می کند! در واقع شگفت انگیز است! ترفند این است که اجازه ندهید خیلی طولانی ماریناسیون شود.

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه سرداشی یکی از بهترین کباب‌های ایران

سس داغ را اضافه کنید (در صورت تمایل احساس راحتی بیشتری کنید) و فلفل و پوست را با هم مخلوط کنید. ماریناد را در ziplock با مرغ بریزید و به آرامی تکان دهید تا مرغ آغشته شود. کیسه را در یخچال قرار دهید و بگذارید حداقل 20 دقیقه از ماریناسیون استفاده کند ، اما بیشتر از 1 ساعت نیست.

روغن گرم برای مناقصه های مرغ شکم دار
در یک ماهیتابه حدود 2 فنجان روغن را تا 365 درجه گرم کنید. سرخ کردن مرغ در کریسکو (کوتاه کردن ساده) واضح ترین مناقصه ها را به همراه دارد!

بهترین دستورالعمل مناقصه های مرغ برای مرغ های آبدار و آبدار و طعم دهنده. دو نکته ساده برای گرفتن نوارهای مرغ از خوب به عالی! نشان می دهد که چگونه مناقصه های مرغ را از ابتدا تشکیل می دهیم!
مرغ را با نان ساده بپوشانید
در حالی که روغن در حال گرم شدن است ، تمام مواد لازم برای پوشش را در یک کاسه کم عمق ترکیب کنید. تکه‌های مرغ را هر چند وقت یکبار از کیسه جدا کنید و آنها را در مخلوط آرد سوخاری کاملاً بپوشانید. من دوست دارم آنها را در آرد سوخاری قرار دهم ، سپس مقداری از آن را در بالای مرغ قاشق بریزید ، سپس مرغ را به پایین فشار دهید – سپس تلنگر بزنید و روند را تکرار کنید. تکرار کنید تا تمام مرغ ها پوشانده شوند.

چگونه می توان انگشت های مرغ را سرخ کرد
وقتی روغن داغ شد ، بسته به اندازه آنها تکه های مرغ را 2-4 دقیقه از هر طرف سرخ کنید. قطعات کوچک به سرعت پخته می شوند! اگر مطمئن نیستید که چی

cken انجام می شود ، به هر معنی از دماسنج گوشت استفاده کنید. باید 165 درجه فارنهایت ثبت کند.

من همیشه از دماسنج گوشت استفاده می کنم! من 5 کودک دارم که پریشان می شوند در حالی که پخت و پز یک اتفاق شایع برای من است و من مرغ غلیظ را نفرت می کنم! دماسنج گوشت مورد علاقه من تمام وقت ترماپن است. بسیار سریع و بسیار بادوام است. دماسنج گوشت بزرگ دیگر ThermoPop است که یک نسخه اساسی تر است که به همین خوبی کار می کند!

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه آش جو

مرغ پخته شده را برداشته و روی صفحه ای که با حوله کاغذی پوشانده شده قرار دهید. تکرار کنید تا تمام مرغ پخته شود. همراه با سس خانگی سرخ شده (که یک چیز یوتا است- خیلی خوب است) داغ سرو کنید.

نوار مرغ ساخته شده از صاف و صاف ، آبدار و طعم دهنده است. 2 نکته ساده برای مناقصه های مرغ خود را از خوب به عالی! چقدر طولانی می توانید مراحل مرغ را پخته کنید؟
اجاق گاز را تا 400 درجه فارنهایت گرم کنید. یک ورقه کوکی را با اسپری غیر چسبناک اسپری کنید و مناقصه های مرغ را ترتیب دهید. مناقصه های مرغ را به آرامی با یک زن و شوهر اسپری روغن (اسپری غیر چربی) اسپری کنید. 12-15 دقیقه بپزید ، تا زمانی که مناقصه ها 165 درجه را روی دماسنج گوشت ثبت کنند. (زمان پخت و پز بسته به اندازه مناقصه های مرغ شما متفاوت است!)

توجه کنید و غالباً مورد بررسی قرار دهید که آنها را بیش از حد غلبه نکنید!) توجه داشته باشید که توصیه من این است که این مناقصه ها را سرخ کنید (عکس ها از مناقصه های سرخ شده هستند) ، اما اگر تصمیم به پخت آنها دارید ، آنها متفاوت خواهند بود زیرا شما آنها را غوطه ور نمی کنید. روغن برای اضافه کردن کمی رطوبت ، دوست دارم قبل از پخت ، مناقصه های پخته شده ام را با کمی اسپری روغن زیتون اسپری کنم ، بعد از اینکه آنها را نان کردید. روغن بسیار کمتری از سرخ کردن است اما من روشی را که طعم آنها به این ترتیب بهتر است دوست دارم ..

بهترین دستورالعمل مناقصه های مرغ برای مرغ های آبدار و آبدار و طعم دهنده. دو نکته ساده برای گرفتن نوارهای مرغ از خوب به عالی! نشان می دهد که چگونه مناقصه های مرغ را از ابتدا تشکیل می دهیم!

ثبت نام سریال سرخ سرخ شده
1/4 فنجان مایو
2 سس TBSP
1/4 قاشق چایخوری پودر سیر
خط سس ورشستیر
یک زن و شوهر نمک و فلفل
تمام مواد تشکیل دهنده را در یک کاسه کوچک ترکیب کرده و شلاق بزنید. در کنار نوارهای مرغ خانگی یا سیب زمینی سرخ شده سیب زمینی سرو کنید. یا مرغ و سیب زمینی سرخ کرده – حتی بهتر!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا