دسته‌بندی نشده

طرز تهیه دلمه گوجه فرنگی

قبل از اینکه روز شنبه صبح به بازار برویم ، به این فکر کرده ام که می خواهم این هفته چه چیزی را ارسال کنم. من در مورد چند دستور العمل فکر کردم که به نظر خوب می رسید. با این حال ، هنگامی که ما به بازار آمدیم ، برنامه های من کاملاً بر اساس سبزیجاتی که چشمم را جلب کرد تغییر یافت. من برای اولین بار متوجه این گوجه فرنگی های پر زرق و برق شدم و دقیقاً می دانستم که برای تهیه آنها با چه چیزهایی نیاز دارم.

گوجه فرنگی نیاز داشت تا به یکی از انواع دلم محبوب من تبدیل شود ، گوجه فرنگی Dolmeh! من کمی خاص در مورد گوجه فرنگی پر شده هستم. من شخصاً دوست دارم که آنها شکل خود را حفظ کنند و آنقدر چاق نشوند که از هم پاشیده شوند و خودشان را بدست آورند. یک ترفند بسیار ساده وجود دارد تا آنها را از بین نبرند و دکمه سوخته نشود. ترفند این است که آنها را بدون هر نوع مایع بپزید و کاغذ пергаشن را بگذارید تا از سوختن دکمه جلوگیری شود.

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه انار پلو

طرز تهیه دلمه گوجه فرنگی

4 تومن بزرگ
1/2 پیمانه گوشت گاو زمینی
1/2 فنجان برنج پخته شده
1 فنجان پیاز ، تکه های کوچک
2 سیر میخک ، چرخ کرده
1 فنجان جعفری ، بسته بندی شده
1 فنجان پیاز سبز (یا پیاز) ، خرد شده
1/2 فنجان نعنا ، بسته بندی شده
1 قاشق غذاخوری ترخون ، خرد شده
2 قاشق غذاخوری Advieh
1 فنجان گوجه فرنگی گوجه فرنگی
نمک و فلفل
روغن

گوجه فرنگی ها را بشویید و قسمت بالایی را برش دهید. خمیر را با یک بالون خربزه یا یک چاقوی پارینگ و قاشق چایخوری بردارید. حتماً خمیر کافی را بیرون آورید تا 1/4 اینچ در همه طرف گوجه فرنگی باقی بماند. پالپ را ذخیره کنید. هر گوجه فرنگی را وارونه روی حوله کاغذی بچرخانید.

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه رشته پلو ساده و خوشمزه

پیاز و سیر خرد شده را در مقداری روغن تفت دهید تا شفاف شوند. گوشت را اضافه کرده و بپزید تا قهوه ای شود. 1 فنجان خمیر گوجه فرنگی خرد شده را نیز اضافه کنید که شامل مقداری آب آن است. یک فنجان را با نمک و فلفل حل کنید تا زمانی که گوشت تمام راه را بپزد و آب آن کاملاً تبخیر شود.

جعفری و نعناع ریز خرد کنید. جعفری ، نعنا ، ترخون ، پیاز سبز و آدیه را به گوشت اضافه کنید. خوب مخلوط کنید.

برنج را اضافه کنید و یکبار دیگر خوب مخلوط کنید. مطمئن شوید که چاشنی را در این مرحله بررسی کرده و در صورت لزوم تنظیم کنید. چند دقیقه دیگر بپزید.

این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه بستنی توت فرنگی خانگی خوشمزه

داخل هر گوجه فرنگی را با مقداری نمک فنجان کنید. از این مرحله صرفنظر نکنید ، کاملاً تفاوت بزرگی را با طعم عاقلانه ایجاد می کند! مواد را به طور مساوی بین چهار گوجه فرنگی فشار دهید تا همه جا شود. یک لمس نمک را روی تاپ ها بپاشید و روی هر گوجه فرنگی مربوطه قرار دهید. یک ظرف با کف ضد آب را با کاغذ پوست کاغذ روغنی بچسبانید ، به آرامی با روغن اسپری کنید ، و گوجه فرنگی را در ظرف مرتب کنید.

به مدت 20 تا 25 دقیقه در دمای 350 درجه بپزید. این همه چیز در اینجا وجود دارد ، بسیار ساده و بسیار خوشمزه !!!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا