دسته‌بندی نشده

طرز تهیه اسموتی کدو سبز و خواص بی‌نظیر اون!

طرز تهیه اسموتی کدو سبز خیلی راحت هست و غنی از انواع ویتامین‌ها و پروتئین‌ها است که حتماً باید درستش کنید. این نوشیدنی صد در صد بدون لبنیات و بدون گلوتن است. اگر اونقدر کدو سبز دارید که نمی‌دونید باهاش چیکار کنید، پس این اسموتی رو درست کنید. چون هم سالم هست و هم کالری خیلی کمی داره.

 

طرز تهیه اسموتی کدو سبز

در طرز تهیه اسموتی کدو سبز به مواد زیر نیاز خواهیم داشت:

 مواد لازم

  • یک فنجان شیر بادام
  • یک فنجان کدو سبز
  • یک عدد موز کوچک
  • یک قاشق غذاخوری پودر پروتئین وانیلی
  • یک فنجان اسفناج
  • 1 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی
این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه تاس کباب و راز خوشمزه شدن آن

مواد لازم برای شیرین کردن اسموتی (اختیاری)

1 الی دو قاشق چایخوری شربت افرا

 

دستور تهیه

  1. در ظرف بلندر همه موادی که گفتیم رو بریزید.
  2. در این مرحله از طرز تهیه اسموتی کدو سبز بلندر رو روشن کنید و همه مواد رو با سرعت متوسط هم بزنید. مزه اسموتی رو بچشید و غلظت اون رو چک کنید. برای اینکه اسموتی کف‌داری داشته باشید، کمی مکعب یخی به اون اضافه کنید. اگر هم می‌خواهید اسموتی رقیقی داشته باشید، شیر نارگیل بیشتری به آن اضافه کنید. برای شیرین‌ کردن اسموتی هم چند قطره استویا یا 1 الی 2 قاشق چایخوری شربت افرا به آن اضافه کنید.
این رو هم درست کن(کلیک کن):   طرز تهیه شیرینی دانمارکی

 خواص اسموتی کدو سبز

اسموتی کدو سبز دارای خواص بسیاری است که با در نظر گرفتن این خواص حتماً تصمیم خواهید گرفت طرز تهیه اسموتی کدو سبز رو امتحان کنید. پس با این خواص بیشتر آشنا می‌شویم:

 غنی از مواد مغذی است

این اسموتی غنی از انواع ویتامین‌ها، املاح معدنی و دیگر مواد مغذی است. همچنین حاوی مقدار زیادی آهن، کلسیم، روی و چندین نوع دیگر ویتامین B است. مقدار ویتامین A آن به سلامت چشم و همچنین سیستم ایمنی بدن کمک زیادی می‌کند. چون در این طرز تهیه اسموتی کدو سبز نیازی به پختن کدو سبز نبود، ویتامین A آن به مقدار زیادی حفظ می‌شود.

این رو هم درست کن(کلیک کن):   باگر کیک

 

غنی از آنتی‌اُکسیدان‌ها است

اسموتی کدو سبز غنی از انواع آنتی‌اُکسیدان‌ها است. آنتی‌اُکسیدان‌ها ترکیبات گیاهی هستند که از بدن در مقابل رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند.

 

کلام آخر

طرز تهیه اسموتی کدو سبز خیلی راحت است و می‌توان آن را یکی از مغذی‌ترین اسموتی‌ها دانست. این اسموتی را می‌توانید برای صبحانه میل کنید.

 

https://www.theconsciousplantkitchen.com/zucchini-smoothie/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا